Teknoloji

Bulmaca Macera Oyunu Highwater 14 Mart’ta Geliyor

 
Çekici atmosferi ve post-apokaliptik ortamlarıyla karşımıza çıkmaya hazırlanan bu yapımda kendimizi sürekli maceranın içinde bulacağız ve burada yapacağımız saldırılar çok değerli olacak. Sular altında kalmış bir dünyada yer aldığımız yapımda hem hikaye hem de atmosfer açısından oldukça hoş içeriklerle karşılaşacağız ve bu içerikleri burada doyasıya deneyimleyebileceğiz.
 
Oyunda üç boyutlu bir macera deneyimi bizlere aktarılacak. Bu deneyimle kendi deneyimimizi kişiselleştirip kişiselleştirebileceğiz. Aynı zamanda farklı durumlardaki kamera açıları da burada gerçekten güzel görüntüler ortaya çıkaracaktır. Kıyamet sonrası bir dünyada yer aldığımız yapımda izometrik kamera perspektifinin mevcut olduğundan bahsedebiliriz ve burada sıra tabanlı bir dövüş sisteminden de bahsedebiliriz. Elbette sıra tabanlı dövüş sistemi belki farklı bir atmosfer katıyor, diğer yandan burada bulmaca içeriklerinin de bulunduğunu belirtmekte fayda var.
 
Üretimde her bölgenin kendine has yapısı var, çevreyi keşfedip farklı bölgelere doğru ilerleyebiliyoruz. Ama genel olarak sular altında kalmış bir şehirde hayatta kalmaya çalışıyoruz. Oyunda oynadığımız süre boyunca farklı bölgelere doğru hareket edebiliyor, bu bölgeleri istediğimiz gibi keşfedebiliyor, farklı kaynaklar elde edebiliyoruz ve aynı zamanda büyük iklim felaketi sırasında meydana gelen bu kayıpları en aza indirmeye çalışıyoruz. Geriye kalan bir avuç insan ırkıyla yer aldığımız oyunun arka planında bir hikaye deneyimlemeye çalışıyoruz ve bu hikaye boyunca elbette hem merkezi sahneler hem de karakterler arasındaki diyaloglar aracılığıyla çeşitli detaylar bize aktarılıyor. . Elbette bu detaylara hakim olmak ve bize aktarılanları görmek heyecan verici olacaktır. Çünkü oyunun görsellerine ve fragmanına baktığımızda zaten ilginç atmosferler ve manzaralarla karşılaşacağımızı söyleyebiliriz, aynı zamanda bunları oyunda görmek ve bizzat deneyimlemek bize gerçek anlamda bir deneyim sunulacağının göstergesi. hoş bir oyun deneyimi.
 
 
 
Oyunda bulunduğumuz süre boyunca yukarıda da belirttiğimiz gibi her bölgenin kendine has görselleri, atmosferi, düşman çeşitliliği ve görevleri bulunuyor. Yukarıda dünyanın tamamen sular altında olduğundan bahsettiğimiz için burayı tekneyle dolaşmak zorundayız. Batık bir dünyada olduğumuz sürece tekneyle neredeyse her yere seyahat edebiliyoruz ve tabii ki her zaman dikkat çekici alanlarda ekran görüntüsü alabiliyoruz. Ekran görüntülerinden sonra arka planda canlı bir dünyanın bizlere sunulduğunu görebiliyoruz, aynı zamanda iki kuru bölge arasındaki bir yerde sınır çatışmalarından da bahsedebiliyoruz.
 
Arka plandaki bu hikaye her oyuncunun dikkatini çekecek şekilde tasarlandı. Çünkü oyunda bulunduğumuz süre boyunca aslında bu hikaye ve macera içerikleriyle karşı karşıya kalacağız ve bunların ne kadar dikkat çekici olduğunu düşünürsek, o kadar çok oyunda ilerleyeceğiz ve merak duygumuz da o kadar artacak. yani hikaye anlatımı ve macera gibi daha fazla oyun oynayabileceğiz. Hikayenin içeriği gerçekten çok değerli. Ama bu şekilde bizi oyunun içine çekip, arka plandaki atmosferle oyuna bağlayabilirler. Bu durumu başarılı bir şekilde oyuna bağlarlarsa elbette oyundaki yerimizi alabilir ve orada uzun süre vakit geçirebiliriz.
 
Teknemizle ilerleyerek sularla kaplı bir dünyanın içinde yer alabileceğimiz bu yapımda, harap olmuş savaş bölgelerine doğru ilerleyebiliyor, kuru bölgelerden geçebiliyor, köprülere tırmanabiliyor ve üç boyutlu bir macera yaşayabiliyoruz. Farklı insan tiplerinin yer aldığı üretimde elbette zenginlerin hayatta kaldığını görebiliyoruz ama fakirlerin burada gerçekten hayatta kalamayacağını ve bir süre sonra tutunacak kolları kalmadığını deneyimleyebiliyoruz.
 
 
 
Kaldığımız yerden ilerlemeye devam ederken ve tabii ki teknemizi kişiselleştirmeye ve güçlendirmeye başlarken, yol boyunca çeşitli isyancılarla da karşılaşabiliriz. Elbette bu isyancıları bir nevi yağmacı olarak da düşünebiliriz ve hem insanlara saldıran, hem de çevreyi yağmalayan bu grupları alt etmeye başlıyoruz.
Bunun dışında oyunda riskli bir yolculuğa başlarken arka planda hikaye boyunca Escape to Mars söylentileri var. Mars yüzeyine inmeyi deneyebileceklerini söyleyen bu gruplar elbette buradan kaçış planları ararken biz de bu plana dahil olmadan yollar arıyoruz. Suyun kapladığı alan iki farklı bölgeye ayrılırken, kuru bölgelerin de bulunduğunu belirtmeliyiz.
Felaket sırasında ilk kez yaşanan bu büyük kayıp elbette dünyayı tamamen yaşanabilir bir durumdan, yaşanmaz bir duruma dönüştürmeye başlıyor. Durum böyle olunca insanlar başka gezegenlere gitmeye çalışıyor ve burada yaptıkları planlar da onları tamamen kurtaracak türden görünüyor. Hatta oyunda aşılmaz duvarlara doğru ilerleyebilir, köprüler üzerinden riskli bir yolculuğa başlayabilir, Mars’a gitme ve Mars’a ulaşma yolculuğunda rokete zamanında ulaşmaya çalışabilir ve daha fazlasını bu oyunda yapabiliriz.
Yukarıda da belirttiğimiz gibi Mars’a ulaşma yolculuğu için büyük bir roket hazırlanıyor ve elbette ultra zenginler ve diğer insanlar da bu rokete girmeye hazırlanıyor. Elbette burada yerimizi almak için elimizden geleni yapıyoruz ve bu rokete ulaşmak için çeşitli yollardan geçebiliriz. Zenginlerin dev duvarlar ardında yaşadığı konaklardan hareket ettiğimiz bu yapımda, zor durumları dilediğimiz gibi aşmak için çeşitli seçimler yapabiliyor, hem kendimizi hem de dostlarımızı kurtarmanın yollarını arayabiliyoruz.
Kıyamet sonrası ortamı oldukça keyifli bir şekilde aktarmayı amaçlayan riskli yolculukta yol boyunca isyanlarla karşılaşacağız ve elbette bu isyanları gerçekleştiren isyancıları da görebileceğiz. Bunun dışında bu isyancılar elbette insanlarla kendi çıkarları için savaşabilir ve yiyecek çalan insanlarla da birlikte olabilirler.
 
 
Tabi bu isyancılar arasında hayatta kalmaya çalışırken bir yandan da Mars’a gitmeye hazırlanan rokete yetişmeye başlıyoruz ve buradaki güçlü yolculuk sırasında farklı saldırılar gerçekleştirebiliyoruz. Tabii ki, yeryüzünün sularla kaplı olduğu bu dünyada manzaraların kaçırılmayacak kadar güzel olduğunu da belirtmek gerekir. Geliştirici ekibin açıklamasına göre oyundaki görselleri ve atmosferleri bizlere keyifli bir şekilde aktarmak istedikleri ve oyunun bu bağlamda öne çıkmak istediği belirtiliyor. Dolayısıyla oyunda geçireceğimiz süre boyunca bu ilginç görüntülerle her zaman karşılaşabileceğiz ve elbette bu görüntüleri sürekli görmek de bizi biraz rahatlatacaktır. Bu korkunç dünyada ve asilerin dünyasında bu görüşlerle hayat bulmaya çalışacağız.
 
Öte yandan oyunda geçireceğimiz süre boyunca arka plandaki müziğin de oldukça ön plana çıktığını elbette görebileceğiz. Çünkü bu tarz atmosferik yapımlarda bu tarz müziklerin ve arka plan efektlerinin bizlere keyifli bir şekilde sunulması gerekiyor. Ancak bu şekilde oyuna daha hızlı adapte olabiliriz ve dolayısıyla oyuna daha hızlı bağlanabiliriz. Yer aldığımız yapımda aslında bir yandan görüntüleri izlerken arka plandaki müzik eşliğinde keyifli bir şekilde ilerleyebiliyoruz, diğer yandan arka planda çalan çeşitli müzik ve ritimleri deneyimleyebiliyoruz. kulaklarımızın pasını silelim, böylece rahatlatıcı bir deneyimle buradaki yerimizi alabiliriz.
 
Oyunun arka plan hikayesi de bu müzikle hem işleniyor hem de harmanlanıyor bu nedenle mizah unsurlarının, müzikal unsurların ve daha fazlasının hikaye bazında bizlere aktarıldığını da belirtmeliyiz. Öte yandan oyunda bulunduğumuz süre içerisinde Nikos isimli bir karakteri kontrol ediyoruz ve bu karakterin ve arkadaşlarının da burada olduğunu deneyimleyebiliyoruz. Bu grubun farklı şekillerde yer alabileceğimiz büyük bir maceraya atıldığını görebiliyoruz ve bir an önce Mars’a gidip yeni bir hayata başlamak için elimizden geleni yapıyoruz. Araştırma ve keşif unsurlarının büyük oranda ön plana çıktığı üretimde, etrafta araştırma yapmak ve etrafta olup bitenleri öğrenmek oldukça önemlidir.
 
 
 
Zengin hikaye odaklı yapısıyla karşımıza çıkmaya hazırlanan oyunda farklı tehlikelerle karşılaşabiliyor, diğer karakterlerle ve vatandaşlarla etkileşime girebiliyoruz. Onlarla etkileşime girerken çeşitli kaynaklar toplayabilir, farklı görevler alabilir ve ayrıca hikaye kapsamında çeşitli detaylara ulaşabiliyoruz. Sıra tabanlı taktiksel sistemle aynı zamanda savaşıp kendimizi bulabileceğimiz, yeni bir hayata kaçma şansına sahip olabileceğimiz mekanik bir mekana transfer oluyoruz ve burada dünyanın birçok farklı adasını keşfetmeye çalışıyoruz. Tabii bu adaları geçip gidebilmek için teknemize atlamamız gerekiyor ve bu tekneyle aslında rahatlıkla ilerleyebiliyoruz. Adaların etrafını keşfetmek, içlerinde neler olduğunu görmek çok değerli. Buradan istediğimiz kaynakları elde edebiliriz, kaynakları kendimiz için kullanabiliriz, aynı zamanda burada düşmanlara karşı da mücadele etmemiz gerekiyor.
 
Sıra tabanlı dövüş sisteminden bahsedecek olursak elbette bulmacalarla harmanlanmış bir sistemin olduğunu söyleyebilirim. Çekici taktiklerle yer aldığımız üretimde bulmacaları çözmeye çalışırken taktiksel unsurlarla da karşılaşabiliyoruz. Klasik sıra tabanlı dövüş sistemiyle düşmanlarla yüzleşebildiğimiz yapımda hem çevremizle etkileşime geçebiliyor hem de düşmanları fırlatıp çevredeki unsurları lehimize kullanabiliyoruz. Eşyalarla etkileşim kurabildiğimiz üretimde, bu eşyalar bize farklı şekillerde faydalar sunar ve çevresel unsurları da onlardan faydalanmak için kullanabiliriz. Örneğin bir alanda sıra tabanlı taktik savaş yaparken bir aracı devirip düşmana doğru itebiliyoruz ya da ters dönmüş bir arabanın arkasına saklanarak kendimizi koruyabiliyoruz. Bu tür çevresel unsurlarla üretimde kendimiz için çeşitli atılımlar yapabilir ve bu çevresel unsurları diğer düşmanlara karşı kullanarak avantajlar elde edebiliriz. Bu sayede düşmanları kolaylıkla ortadan kaldırabiliriz.
 
 
Hem aklımızı hem de çevresel unsurları kullanabileceğimiz bu yapımda radyo müziğinin farklı formlarının bulunduğunu ve dünyanın sonunun geldiğini de belirtmek gerekir. Birbirinden farklı melodilerin bizlere sunulduğu yapımda hayatın tadını çıkarmak için hâlâ vakit olduğunu da belirtmek gerekiyor. Yukarıda da belirttiğimiz gibi farklı müzik türlerinin radyo içeriklerinden geldiğini aktarabilirsiniz ve bu radyo sayesinde sadece özgün ve özgün müzikleri değil aynı zamanda hayatta kalmanın çeşitli yorumlarını yani rehberli açıklamaları da görebilir ve duyabilirsiniz. yapımına korsan radyo olarak katılabileceğiniz bir eser. Bu nedenle oyundayken bu radyoyu doğru zamanda kullanmanız gerekiyor ve bu radyo aracılığıyla çeşitli taktikler elde edebilirsiniz.

arguvanhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu