Ekonomi

Abercrombie & Fitch, 2023’teki talep konusunda “ihtiyatlı bir iyimserliğe” sahip

Investing.com – Abercrombie & Fitch Şirketi (NYSE: ANF), 2023’te tüketici talebi üzerine dördüncü çeyrekte beklenenden daha iyi satış rakamları açıkladıktan sonra “ihtiyatlı iyimserlik”girdiğini söyledi.

Şirket, özellikle güçlü ABD performansıyla desteklenen işletme marjının bu yıl %4 ila %5 aralığında olmasını bekliyor. Navlun ve hammadde maliyetleri 2022’ye göre düşmüş görünüyor, ancak bu eğilim, 2025 büyüme planlarındaki yatırımlardan kaynaklanan yüksek harcamalarla kısmen dengelenecek.

Bu arada, Abercrombie Kids ve Hollister gibi günlük giyim zincirlerinin Ohio merkezli sahibi, ilk çeyrek net satışlarının 813 milyon $’da sabit kalmasını ve işletme marjının başabaş noktasının ortasında bir yerde %2’ye ulaşmasını bekliyor.

Yürütme Kurulu Lideri Fran Horowitzyaptığı açıklamada, “Stok seviyelerimizden memnunuz.”söz konusu.

“2023’te net ürün maliyeti faydalarını görmeyi beklediğimiz için, uzun vadeli yatırımı düzgün bir şekilde dengelerken kârlılığı artırmak için giderlerimizi, envanterimizi ve nakit akışımızı sıkı bir şekilde yönetmeye devam edeceğiz.”

Bu görünüm dördüncü çeyrek ABD’deki satışların, kendi adını taşıyan Abercrombie markasına olan talebin Hollister’daki zayıflığın üstesinden gelmesine yardımcı olması nedeniyle, Bloomberg’in 1.18 milyar $’lık tahmininin hemen üzerinde, yıllık %3.3 artışla 1.20 milyar $’a ulaşmasının ardından geldi. Horowitz, kümelenmenin, alışveriş yapanların perakende mallara yaptığı harcamaları dizginlemekle tehdit eden yükselen enflasyondan kaynaklanan “önemli” zorluklarla karşı karşıya olduğunu söyledi.

Düzeltilmiş hisse başına faiz, bir önceki yılın son üç ayında 1.14 $’dan 0.81 $’a düşerek, analistlerin hisse başına 0.86 $’lık hedefinin altında kaldı.

Yazar: Scott Kanowsky

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu